marți, 12 septembrie 2017

Ibiza - Ziua 7

7 septembrie 2017 - Ibiza - Ziua 7

Pentru că e penultima zi ăn Ibiza, ne-am propus încă de aseară să ieșim la răsărit. Ceasul ne-a dat deșteptarea la 6.35, deși soarele urma să-și facă apariția pe cer aproximativ o ora mai târziu...
După ce m-am îmbrăcat și eram gata să întâmpin soarele, l-am trezit și pe Andres. Soțul meu era deja pregătit să mă însoțească și el. Doar că vremea nu prea a fost de partea noastră 😟.
Inițial am ajuns pe malul mării aflat în spatele hotelului, dar ne-am răzgândit și am schimbat traseul deoarece eram convinși că o stâncă din larg stă exact pe traiectoria dintre noi și soare, așa că am venit pe faleza din dreapta hotelului nostru.
Cerul era acoperit în proporție de 80% cu nori...nu eram siguri că vom reuși să vedem cum soarele răsare parcă din apă, dar chiar și așa, am plecat pe malul marii.

Am așteptat vreme de vreo 15 min, însă am putut zării doar câteva raze de soare...😟. Sper să țină mâine vremea cu noi...e ultima șansa 😁.
Ne-am întors la hotel și era aproape de ora 8.00. Așa că ne-am dus direct să luăm micul dejun.
Întorși în camera de hotel, vremea era împotriva noastră și norii începuseră să se scutere, luându-ne orice șansă de a ieși la plajă. Astfel am rămas în cameră, lenevind până aproape de prânz, când norii s-au împrăștiat cât de cât și am putut profita 😊.
Am ieșit tustrei la piscină și implicit la activitățile ce aveau loc în curtea hotelului. Eu cu Andres am fost la Miniclubul pentru copii, iar soțul meu a participat la un concurs de tras cu arcul și apoi la polo.
Între timp am luat și prânzul și ne-am continuat apoi plaja și bălăceala până după ora 18.00.
Am revenit în curtea hotelului după cină, mai exact în jurul orei 21.00 când era anunțat concursul de Bingo pentru toți oaspeții hotelului. După concursul de Bingo, am avut ocazia de a viziona un show minunat oferit de Pirouette.
Am încheiat seara participând și eu la un exercițiul de al lor 😉. Trebuia sa arunc foarte repede cu cercurile la unul din membrii echipei, așa că am avut cască de protecție 😁.
Seara s-a încheiat, așa că mergem la nani...💤. Mâine va fi o zi obositoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu