vineri, 20 octombrie 2017

Ce ai în geanta asta, femeie???

Era o zi frumoasă de vară, când întorcându-mă mai devreme de la serviciu, soțul meu mă aștepta pregătit în casă. Intrând pe ușă mă repezește și îmi spune: ''Azi vreau să te scot în oraș! E prea frumos afara ca să nu profităm'' mi-a zis. Zis și făcut. Am intrat rapid la un duș și după ce mi-am pus pe mine un tricou și o pereche de pantaloni scurți, eram deja în hol să mă încalț. Pentru că nu vroiam să mai intru în cameră după geantă, l-am rugat pe el să mi-o aducă. 


''Ce ai în geanta asta, femeie?''

M-a întrebat soțul meu. ''Poți să o folosești pe post de armă, la cât de grea e'' a completat el. 
Nu am considerat niciodată ca am prea multe în geantă. Dar ceea ce el mi-a spus mi-a dat de gândit, așa că l-am rugat să aștepte câteva minute să-i arăt ce am în geantă și eventual să elimin ceea ce era inutil. 
Deschizând geanta, soțul meu aștepta să vadă ''comoara'', de parcă aș fi deschis Cutia Pandorei. Primul obiect scos din geantă au fost cheile de la mașină. Nu aș putea renunța la ele și nici buzunarele de la pantaloni nu sunt suficient de spațioase. Apoi am scos telefonul și portofelul.  

Fără să-i dau posibilitatea soțului mei de a aduce comentarii la portofelul meu prea mare, i-am ''tăiat craca'' arătându-i interiorul portofelului, în care puteam să-mi pun atât carduri, buletin, permisul de conducere, cât și bancnote și mărunțiș. 
Sub portofel, era agenda. Nu aveam cum să merg la serviciul fără ea. Asta denotă că sunt o persoană organizată, sau cel puțin așa vreau să cred. Am mai scos din geantă, un rimel și un luciu de buze și deasemenea peria de păr și o oglindă de buzunar. Nu sunt adepta make-up-ului, dar uneori vreau să-mi scot ochii în evidență și în același timp să fiu naturală, așa că aplic doar puțin rimel pe gene și luciu pe buze 😉.
Am mai găsit în geantă un absorbant pentru că nu îmi place să fiu luată prin surprindere. Pachetul cu batistuțe e și el nelipsit din geanta mea de zi cu zi. 
Ochelarii de soare și căștile de la telefon erau în buzunarul interior al genții. Nu plec decât până la magazinul din colț, fără aceste obiecte. Ochelarii sunt accesoriul meu cel mai de preț 😎, iar căștile le folosesc atunci când renunț la mașină și aleg să folosesc mijloacele de transport în comun (mă scapă de plictiseală). 
Tot în buzunarul genții, am mai găsit o clemă pentru păr și câteva agrafe. 
Pe fundul genții stătea parcă ascunsă bateria externă, care m-a salvat de multe ori. Nimănui nu cred că-i convine să rămână fără baterie la telefon când îi e lumea mai dragă, așa că eu am acoperire în astfel de cazuri. E baterie cu panou solar, așa că în momentul în care sunt în mașină o las pe bord pentru  se încărca, iar la nevoie apelez cu încredere. 
Lângă bateria externă era o trusă de unghii. Văzând-o soțul meu era curios dacă merg  la serviciul sau merg să-mi fac unghiile, în timpul programului de lucru?! Nu de puține ori mi-am agățat unghiile și acea trusă m-a ajutat. Așa că puținul spațiu oferit în geanta mea, nu e un capăt de țară. Nu vroiam să renunț la ea. 
Nu era nimic inutil în ea, așa că nu aveam ce să elimin. Armă sau nu, obiectele din geanta mea îmi erau indispensabile. 
Pentru că urma însă să ieșim la o plimbare, am decis să fac o excepție și să-mi iau un rucsac. Mi-am pus în el portofelul, telefonul și o sticlă de apă și am plecat să ne plimbăm.  
Soțul meu, bineînțeles că și-a pus portofelul într-un buzunar și telefonul în celălalt, și era gata de plecare, dar eu nu pot pleca de acasă fără o geantă sau un rucsac. Parcă nu sunt eu!

Voi ce ascundeți în geantă? Este și geanta voastră o ''armă''?

Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2017 - Proba a X-a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu