joi, 19 octombrie 2017

Decizii înțelepte datorate unui vis!

Citisem de curând un articol, în care am aflat că liderul tibetan, Dalai Lama a participat în calitate de jurat la show-ul culinar, Masterchef din Australia. Cred că asta mi-a și influențat visul de astă-noapte.
Am visat că lucram într-un restaurant de top din New York, restaurant cotat cu 3 stele Michelin. Deși era un restaurant de top, și eram obisnuită ca oameni de seamă precum Obama, sau mai nou Donald Trump să ne calce pragul, am fost mai mult decât emoționată când am aflat că tocmai ne-a trecut pragul nimeni altul decât Dalai Lama. I-am citit aproape toate cărțile ce mi-au căzut în mână, iar faptul că acum putea găti pentru el, era pentru mine un privilegiu. 
Se afla în restaurantul nostru împreună cu Bill de Blasio, primarul New York-ului. Din ce am aflat de la ospătar, păreau a fi foarte antrenați în discuții. 
Eram pusă într-un impas. Ospătarul tocmai îmi spusese că liderul tibetan a lăsat la latitudinea mea de chef să-i surprind papilele gustative. Nu cred că liderul tibetan ar fi vrut să mă pună în dificultate, ci de fapt mi-a venit în ajutor. În calitate de călugăr budist el este recunoscător pentru orice mâncare. Dar chiar și în acest fel, trebuia să-i ofer ce e mai bun. Primarul New York-ului ne mai călcase pragul de atâtea ori și el părea un om foarte sociabil și fără prea multe pretenții. Știam despre el că preferă mâncare cât mai sănătoasă.
Pentru Dalai Lama, în schimb, nu gătisem niciodată, dar citisem că preferă alimentele simple, precum pâinea, brânza, tofu, ciupercile și verdeața. Știind acestea am ales să le gătesc orez iute chinezesc. 
Ingrediente folosite:
- 100 gr. ciuperci champgnion;
- 100 gr. mazăre;
- 50 gr porumb;
- 1 morcov mediu;
- 1 ardei kapia;
- 1 ardei gras verde;
- semințe de chilli;
- 1 usturoi;
-  puțin ghimbir (un vârf de cuțit);
- 20 gr. sos de soia;
15 ml ulei proaspăt de susan.
Am călit ciupercile într-o tigaie adâncă, ardeiul kapia, ardeiul gras, morcovii, mazărea și porumbul pentru aproximativ 15 minute până au devenit rumene. După ce s-au rumenit legumele, am adăugat, ghimbirul, usturoiul, sosul de soia și excepționalul ulei proaspăt de susan. Am adăugat apoi orezul și l-am pus pe farfurie pentru a fi servit.
Vă spuneam că uleiul de susan era proaspăt. Era făcut tocmai de mine. În bucătăria restaurantului aveam în dotare cea mai eficientă presă de ulei la rece. Noi pregăteam uleiul în propria bucătărie, pentru a avea siguranța că oferim clienților noștri cei mai bun nutrienți din alimente.


Eu am ales să-i ofer liderului tibetan ulei extra-virgin de susan, știind că susanul este una din cele mai vechi plante cultivată pentru ulei de cel puțin 5000 de ani. De mai bine de 3600 de ani e folosit ca și medicament împotriva multor boli, dar se știe că femeile din Egiptul antic foloseau susanul pentru longevitate. Viață lungă îi doresc și liderului spiritual tibetan. 
Când m-am trezit din vis mi-am dat seama, ca de fiecare dată, că orice vis ne transmite de multe ori dorințe sau îngrijorările noastre pe care nu le conștientizăm în timpul zilei. 
Probabil acest vis a vrut să-mi transmită că îmi doresc să-l întâlnesc pe Dalai Lama, dar în același timp am dedus că trebuie să gătesc cât mai sănătos pentru familia mea. 
Așa că am intrat pe magazinul profistore.ro, unde erau aflat că presa de ulei Yoda face cel mai pur ulei


Am decis să comand această presă și să ofer familiei mei cel mai bun ulei din orice semințe; de la semințe de floarea soarelui, la migdale, nuci și susan. Orice semințe pot fi transformate foarte ușor în ulei cu ajutorul acestei prese pe care am adăugat-o în rândul electrocasnicelor din bucătăria mea. 


Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2017 - Proba a IX-a.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu