joi, 5 octombrie 2017

Inamicul meu No.1

Iarna stătea să vină și primii fulgi de zăpadă, o dată cu ea. Stăteam pitită la căldură în camera mea, ascunsă sub un morman de pături. Temperatura în casă era agreabilă, dar îmi plăcea mie să exagerez și mă ascundeam acolo parcă nu cumva, cineva să mă vadă. 

De fapt îmi puneam la cale prima mea întâlnire. Eram boboacă într-un liceu de prestigiu din oraș. Bucuria și totodată nesiguranța unui nou început, la școală nouă, cu colegi și profesori noi, nu a întârziat să apară, însă emoțiile de acest gen au trecut la fel de repede precum au apărut. Întâlnirea ce urma să aibă loc cu EL îmi fura acum gândurile. L-am cunoscut la Balul Bobocilor. Studia același profil ca și mine, dar era cu 2 ani mai mare. Nu știu unde a stat ascuns în primele săptămânii de școală, dar nici măcar nu l-am zărit. 

La bal, m-a invitat la un dans, iar în timpul dansului m-a întrebat dacă vreau să ies la o întâlnire cu el?! Eram atât de emoționată că nici nu am știut ce să-i răspund pentru moment. Tot el a luat decizia și mi-a spus ''Te aștept în fața liceului, în 30 noiembrie la ora 18.30. E ok!'' ''Perfect'', am răspuns eu fără ezitare.

Era 27 noiembrie și cele 3 zile care încă mă despărțeau de întâlnirea cu el, păreau tot mai lungi. Între timp, am aflat la școală că el studia în cealaltă clădire a liceului din cauza numărului mare de elevi, motiv pentru care nici nu prea aveam cum să ne vedem. Pauzele le petreceam mai mult prin clasă și doar curtea ne-ar fi putut ajuta să dăm ochii unul cu celalalt, dar nu a fost să fie. 

Acum mai era puțin. Nici nu mai conta dacă urma să-l întâlnesc la școală sau nu, urma să avem o întâlnire doar noi doi, prima mea întâlnire...

Pentru că nu știam dacă v-a pregăti ceva, vom merge la un film, sau ne vom plimba, sau pur și simplu ne vom duce la un suc, am ales să port o ținută casual. Nu aveam de gând să-mi pun machiaj pentru că îmi place să fiu naturală (pentru cei 16 ani ai mei era recomandat așa),  și părul aveam să mi-l prind cât mai simplu. 

Iată că ziua cu pricina bătea la ușă și orele erau deja numărate. M-am întors de la școală entuziasmată că aveam să merg. Oare unde vom merge? Oare ce vom vorbi? Oare va fi o întâlnire de neuitat? Erau întrebări ce îmi treceau prin minte în acele momente. 

Mai aveam doar două ore și am început să mă pregătesc...nu mai aveam răbdare. 

Am intrat să fac un duș și ce credeți?! Am realizată că cea care urma să fie cea mai minunată zi de până atunci, urma să se transforme în cea mai groaznică. O simplă privire în oglindă m-a făcut să urlu cât m-au ținut plămânii: ''Mamaaaaaaaa!''

Mama a sărit ca arsă, gândindu-se la ce era mi rău. Când m-am a apărut în ușa băii, deschisă larg de mine, nu știa ce să facă. ''Uite!'' i-am zis eu, arătându-i un coș  apărut exact în mijlocul frunții mele. Mama a început să râdă. ''De ce râzi?'' am întrebat-o contrariată. ''Ți se pare ceva amuzant? Întâlnirea mea e destinată eșecului.'' am completat. 

Mama m-a asigurat că în ciudat faptului că am o piele sănătoasă, acneea nu va întârzia să apară. Statisticile spun că 90% dintre adolescenți au probleme cu acneea și eu eram unul dintre el. 

''Cum mai pot merge acum la întâlnire?'' am întrebat-o. Mama mi-a spus că are ea o soluție. 

''E timpul să folosești Gerovital Stop Acnee de la Farmec'' mi-a zis mama. Cei de la Farmec au conceput o gamă completă exact pentru astfel de probleme, coșurile. Cele trei etape: curățare, acțiune și mascare aveau individual produse ce puteau fi folosite conform unei scheme de tratament. Un ajutor în plus oferit era prin faptul că fiecare produs ne arată etapa la care se încadrează (1, 2 sau 3).

Mama avea pregătit în camera ei Un Kit tratament cosmetic special pentru ziua în care voi întâmpina această problemă. Ea mi-a înmânat kitul care avea în interior un pliant cu informații despre acnee, cauze, tratament, scheme de tratament în pași/zile și prezentarea gamei complete. Deasemenea m-a ajutat să-mi aplic prima ședință de tratament, dându-mi încredere în mine și asigurându-mă că întâlnirea mea nu se oprește într-un coș apărut pe frunte. 

''Uite! Ești gata de selfie!'' mi-a zis mama. 

Cu fruntea sus și încredere în mine am plecat înspre prima mea întâlnire. 

Mulțumesc mama pentru ajutor și mulțumesc Farmec pentru aceste produse!


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017 - Proba a IV-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu