miercuri, 29 noiembrie 2017

Jumanji vs Liderul maimuțelor!

Ieri seară, când ziua se îngâna cu noaptea, stăteam liniștită întinsă pe pat, mulțumită că am mai încheiat cu bine o zi, dar deodată o lumină puternică îmi invadează camera și o dată cu ea, un vârtej mă cuprinde în mijlocul lui. 
Nici nu apuc să mă dumiresc bine ce se întâmplă cu mine, că mă trezesc înconjurată de palmieri și câteva liane, care parcă dădeau să mă cuprindă. Sar ca arsă de pe iarba umedă și în fața mea apar trei maimuțe drăgălașe care îmi zâmbeau într-un mod ciudat. Ascunse prin tufișuri stăteau altele, parcă așteptau să vadă dacă mușc. 
Am aflat mai târziu că mă considerau un trimis special pentru ele.
Asta a fost și motivul pentru care a început o luptă aprigă între maimuțe. Erau două tabere. De fapt fostul lider al maimuțelor era detronat și cele care mă găsiseră pe mine mă vroiau pe mine noul lor lider. 
În lupta dintre cele două tabere, la care am participat fără să fiu întrebată dacă sunt sau nu interesată de locul suprem în gașca lor, am descoperit că am puteri supranaturale și că pot crea în jurul meu pe o rază de 2 metri un scut de protecție. Astfel, am început să mă lupt cu celelalte maimuțe și tabăra celor ce m-au găsit au câștigat, în condițiile în care fostul lider privea toată lupta de pe margine, fără să lupte alături de susținătorii lui. 
Prin această acțiune a mea și totodată cu ajutorul puterii mele au devenit liderul maimuțelor din jungla în care m-am trezit. Nu am apucat să mă bucur de această onoare, că era deja dimineață și alarma telefonului meu m-a avertizat că urmează o nouă zi de muncă. 
Aventura pe care am trăit-o în junglă, era doar un o pregătire pentru filmul ce urmează să se lanseze la cinema în 29 decembrie 2017. Pentru că am iubit Jumanji și acel joc l-aș fi jucat și eu cu prietenii mei, „Jumanji: Welcome to the Jungle” e o continuare a celebrului film Jumanji lansat în urmă cu mai bine de 20 ani.
Toți iubitorii de aventură sunt așteptați la cinema. Zilele libere dintre sărbători sunt bine-venite pentru a petrece o seară cu familia la cinema, să nu uităm că acesta este un film pentru întreaga familie.
Aventura continuă! Vrei să fi și tu un personaj în lumea Jumanji?





Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2017 - Proba 26. Fii un personaj în lumea Jumanji!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu