sâmbătă, 18 noiembrie 2017

Marțienii și ajutorul lor în a ne stoca salariile în nori!

''Nu tot ce zboară se mănâncă'' așa îmi spuneam mama când eram copilandră.

Zile trecute am avut o discuție cu ea și îi spuneam cât de ușor e acum cu verificarea salariilor cu ajutorul platformei Ciel Salarii Cloud, poți să vezi singură ce și unde plătești din taxele ce ți se iau din salariu.
- Ce vrei să spui cu asta? mi-a răspuns ea. Tu încă ești tot cu capul în nori? Nu ai învățat că nu tot ce zboară se mănâncă?!
- Mama, e inovație acum și cu ajutorul acestei platforme îți poți verifica online tot ceea ce ține de salarii și nu numai. Ști ultima dată când ai avut nevoie de o adeverință pentru medicul de familie? Ei bine, acum e mult mai simplu. Totul e doar la un click distanță. 



- Nu cred! a răspuns mama. Doamne, ce repede evoluează lucrurile. În curând ne vom ține salariile pe Marte, a răspuns ea râzând. 
- Mama, având în vedere că îți trebuie doar o conexiune la internet, poți să-ți accesezi salariul de pe Marte, Lună sau chiar din spațiu, i-am răspuns râzând.

***

Telefonul suna și e-mailurile intrau unul după altul. Lumea parcă o luase razna și nu înțelegeam ce se întâmplă. Toată lumea era fascinată de noua revoluție. Pământenii apelaseră la noi pentru a-i ajuta în a-și ține salariile în siguranță. Oare pentru că încrederea în oameni scăzuse atât de mult, sau doar nu mai aveau spațiu pe Pământ?!
Eram nedumerită cu se întâmpla în biroul nostru marțial, așa că am dat fuga în biroul managerului. 
- Ce se întâmplă? Mai nou trebuie să avem grijă și de salariile pământenilor?
- Florina, e noua noastră platformă care-i ajută pe pământeni, mi-a răspuns șeful meu. De acum îi vom ajuta să-și țină salariile în siguranță. El vor fi ținute în nori, dar îi vom ajuta să poată face verificări foarte simple și necesare pentru ei. De azi înainte nu vor mai avea nevoie să aștepte pentru o adeverință de salariu sau pentru a-și depune la timp declarația D112. Totul e stocat în condiții de maximă siguranță și confidențialitate. 
- Wow! Ce noroc au pământenii ăștia! am răspuns. Sper doar să nu ne invadeze și spațiul fizic, pământenii. Îmi place să-i știu la distanță. Parcă prea mult vor să evolueze ei, i-am răspuns șefului fără nici o remușcare. 
- Florina, îmi pare rău să te dezamăgesc, mi-a răspuns el, dar următorul pas al proiectului, este să-i chemăm la noi și să vedem cu funcționează platforma. Dacă întâmpină probleme în a o folosi de pe teritoriul planetei noastre.
- Să înțeleg că Marte va fi asaltată de pământeni?
- Pentru început va fi doar un experiment!
- Pentru început, bine punctat! 
- Florina, concentrează-te doar pe a-i mulțumi pe pământeni cu noua platforma, restul rămâne de văzut. 
- Am înțeles, șeful!


***

 Trezindu-mă din visul meu intergalactic, am realizat că visul meu avea un sâmbure de adevăr. Cu Ciel România există acum Soluții financiar-contabile și de management al afacerii tale. Aceste soluții de ajută să îți și salariile în siguranță în nori. Și chiar dacă putem atinge norii, salariile noastre sunt confidențiale și intangibile. Asta da inovație!





Articol scris pentru: „PROVOCARE pentru Bloggeri: Scrie creativ despre Cloud!” 


2 comentarii:

  1. Vis intergalactic zici? Să înțeleg că afacerea va transcede și dincolo de limitele sistemului solar? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cât de repede evoluează lucrurile, curând ne vom raporta şi la alte galaxii. 🤖👩‍🚀

      Ștergere