duminică, 31 decembrie 2017

Bun venit 2018 !!!

Deși mai sunt câteva ore până la trecerea dintre ani, mesajele cu urări de bine și La mulți ani din partea celor dragi nu se opresc să vină... Prin fiecare urare, gândul principal e spre un an mai bun și mai prosper.

Acum la cumpăna dintre ani, nu pot să fiu decât mulțumită cu anul care tocmai se încheie. Deși sunt lucruri pe care poate le-aș schimba, acest lucru e imposibil, așa că nu îmi doresc de la anul care se aproprie cu pași repezi decât să fac alegerea cea bună de fiecare dată când sunt pusă în ipostaza de a alege, să trăiesc prezentul, să nu regret trecutul, iar în ceea ce privește viitorul să fiu conștientă că depinde doar de mine.

Anul care tocmai se încheie a fost un an al deciziilor, un an în care împreună cu soțul meu am hotărât să venim în Anglia, un an în care am luat-o parcă de la zero, și ne-am demonstrat încă o dată că se poate. Că atât timp cât există voință, orice este cu putință!

În acest an, aș putea spune că am început o nouă viață... Departe de familie și de majoritatea prietenilor, ne-am concentrat pentru a ne oferi nouă și copilului nostru un viitor mai bun. Și pot spune că am reușit! 

Pe plan personal aș vrea ca în anul 2018 să petrecem mai mult timp în familie, să călătorim mai mult, să vizităm mai multe locuri noi, să ne facem și mai mult timp pentru noi. 

Aș vrea deasemenea să citesc mai mult, să scriu mai mult pe blog, să mă dezvolt mai mult. Vreau să reiau pasiunea pentru handmade. Iar faptul că urmează să ne mutăm într-o casă nouă, nu poate să fie decât un atu pentru pasiunea mea.

Profesional vreau să îmi găsesc locul 😊. Din punct de vedere profesional, încă nu sunt pe deplin împlinită, așa că sper ca anul 2018, să-mi aducă această împlinire. 

Pășim cu speranță spre un an mai bun, spre un an cu multe împliniri și realizări, spre un an în care să fim cu toții fericiți!

La mulți ani, tuturor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu