luni, 11 septembrie 2017

Ibiza - Ziua 3

3 septembrie 2017 - Ibiza - Ziua 3

În această zi, în urmă cu 30 ani, am venit pe lume. Era bucurie mare pentru părinții mei, pentru că pe lângă cei doi băieți a venit și o fată.
Frumusețea  stă în faptul că tot în acestă zi, dar în urmă cu 31 de ani a venit pe lume soțul meu. Nu ne-am găsit la matrimoniale (așa cum mulți ne întreabă 😀) și nici nu am insistat să am alesul inimii din aceeași zi cu mine, dar așa a fost să fie 😉.
Azi, a treia zi de vacanță se arată a fi o zi specială, e ziua noastră de naștere.
Trezirea ne-am făcut-o tot în jurul orei 8:00 și după același obicei am plecat la masă. Programul de masă ne-a "obligat" astfel să avem și un program la plajă.
Faptul că în această vacanță am venit cu Andres, ne-a ajutat să-l menținem pe el cu un program de masă și de somn.
Recomand tuturor părinților ce-și iau copiii cu ei în vacanțe, să opteze pentru serviciul de all-inclusive. Prețul la această vacanță fără serviciul de all-inclusive era cu aproximativ 40% mai ieftin, iar dacă optam doar pentru mic-dejun era cu aproximativ 25% mai ieftin decât all-inclusive. Half-board (mic-dejun și cină) ne costa cu aproximativ 15% mai ieftin. All-inclusive însă ne-a oferit pe lângă cele trei mese principale, posibilitatea de a ne servi între orele 10:30 și 23:00 de la barul hotelului cu băutură, înghețată sau snack-uri.  Așa că recomand all-inclusive.
Să revin la ziua de azi - 3 septembrie, a treia zi a vacanței și implicit ziua noastră de naștere.
După masa de dimineață, am ales să sărbătorim într-un mod mai special ziuă noastră și am optat pentru o expediție pe mare.
Am ales să mergem cu Barca cu fundul de sticla (Glass Bottom Boat), oferindu-ne astfel ocazia de a vedea viețuitoarele din adâncuri. Excursia pe mare a durat o oră și ne-a costat 25€ (10€/adult + 5€/copil). A fost o excursie interesantă. Am mers pe coasta insulei și putut vedea din larg 4 plaje, mai exact: Es Cana, Cala Nova, Cala Llenya și Cala Martina.
În larg, căpitanul bărcii, a oprit pentru aproximativ 5 minute ambarcațiunea și  ne-a arătat pe fundul mării epava unei bărcii, rămasă sub apă de mai bine de 40 de ani. Era acum căsuță pentru viețuitoarele din adâncuri. Fundul bărcii noastre era propice pentru a vedea tot ce mișcă pe fundul marii.
După o oră de explorat o mică parte din Marea Mediterană, ne-am oprit  pentru o oră și jumătate la plajă. De această dată am ales plaja din spatele hotelului pe care am găsit-o cu o seară înainte, la plimbarea noastră prin stațiune. Această plajă era la aproximativ 3 minute de hotelul unde eram cazați. Apă era curată, dar pentru Andres era destul de abruptă. În mai puțin de 5 metri, apa iți ajungea până la piept.
Ne-am întors la hotel pentru masa de prânz și apoi ne-am făcut siesta 😉.
Pentru că siesta noastră și implicit a lui Andres a durat mai mult decât ne așteptam, nu am mai ieșit la piscină.
Am luat cina cu nelipsitele fructe de mare (pește, scoici și creveți de această dată) 😊.
După cină am plecat în parcul de distracție. Soțul meu s-a răsfățat împreună cu Andres pe mașinuțe, iar apoi Andres a profitat pentru 15 minute de o trambulină. A avut la dispoziție un pat elastic doar pentru el.
Ridicăm un pahar de vin în cinstea noastră cu speranța spre tot ce e mai bun. Sănătate să avem, că restul vin de la sine 😍.
La multi ani, nouă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu