vineri, 13 octombrie 2017

Cursuri de limbi străine = Șansa de a avansa!

Mulți dintre voi, cei ce-mi citit postările știți că noi ne-am mutat de curând la Londra. O țară nouă, cu o cultură nouă, servicii noi, oameni noi, și nu în ultimul timp o limbă străină. Poate vă întrebați cât de mult ne-a folosit limba străină învățată la școală sau dacă am urmat ceva cursuri de limbi străine. Răspunsul este simplu: pentru o conversație simplă și un job care nu prea te lasă să avansezi e suficientă limba engleză învățată în școală, dar dacă vrei un job în care poți să crești și să te dezvolți ai nevoie de un curs de limbă obligatoriu. De ce? Pentru că limbile străine învățate la școală sunt limitate. Te ajută la nivel conversațional și cam atât. Când deja ai un job care îți cere să vorbești în limba engleză, engleza învățată în școală nu e suficient. Și aici intervin cursurile de limbi străine pentru firme. 


Cursuri de limbi străine pentru firme


Venind în vizită în România, m-am întâlnit cu o cunoștință, ajunsă între timp director de vânzări la o companie mare din Cluj Napoca. Această companie are sucursale atât în Europa, cât și în Asia. Când am auzit Asia, am întrebat-o dacă a fost vreodată în depozitele din Asia și dacă a avut contact direct cu angajații?!
Răspunsul ei a fost foarte prompt și am aflat că e răspunzătoare pentru depozitele din China și că a fost aproape în fiecare depozit pe care compania ei îl deține în această țară. 
Eram atât de curioasă cum s-a înțeles ea cu muncitorii chinezi?! 🙂 Eu am la Londra prin natura jobului meu contact cu toate națiile, dar cel mai greu ma înțeleg cu chinezii. Parcă stârcesc prea mult cuvintele, îi spuneam prietenei mele. 
Am aflat de la ea că toți angajații companiei din care face parte pot beneficia de cursuri de limbi străine. 
Pentru că această companie este o companie tip piramidă, pentru  putea crește și a te dezvolta, trebuie să investești mai întâi în tine și în cunoștințele tale. Această companie însă, vine în ajutorul angajatului și îi pune la dispoziție cursuri de limba engleză. Pentru că limba engleză este limbă internațională și mai mult decât folositoare tuturor celor ce vor să promoveze.
Cunoștința mi-a mi-a zis deasemenea că doar vorbind aceeași limbă cu angajații tăi, poți să-i descoperi și să le ajungi la suflet. Pentru angajații din depozite, compania lor oferă cursuri de limba engleză, iar pentru directorii zonali, directorii de vânzări și ceilalți din conducere se oferă cursuri în diverse limbi; fiecare la care vrea să ia parte. 
Prietena mea pentru că, așa cum am mai spus mai sus, răspunde de depozitele din China, a urmat cursului de limba chineză. 

Tot de la cunoștința mea am aflat despre Agenția de traduceri Swiss Solutions, agenție ce furnizează servicii de traduceri specializate de mai bine de 13 ani și care acum oferă cursuri de limbi străine pentru firme. Aceste cursuri vin în ajutorul tuturor firmelor oferind cursuri de limbi străine specializate. Deși limba engleză,spre exemplu, e aceeași, termenii sunt specifici fiecărui sector de activitate și tocmai acesta este scopul unui curs de limbi străine pentru firme; să ofere clientului ceea ce are el nevoie și nu generalități. 

Am rămas plăcut surprinsă și profund impresionată de aceste informații și am realizat că există și manageri care pun angajații pe primul loc. Astfel dezvoltându-și angajații, ajunge să aibă o echipă din ce în ce mai bună. Investind în oameni, defapt investim în noi și în viitorul nostru!

Punct roșu pentru toate firmele care investesc în angajaților!



 Acest articol  a fost scris pentru SuperBlog 2017 - Proba a VII-a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu